snark

hoj i kojan. Ella den goa här.

Jag har också spenderat en hel del av mig dag åt min biologi bok. Fast min heter Stella. Hon var här hos min fader och skulle då leka min lärare. Hennes taktik var typ såhär, OM DU INTE LÄR DIG DETTA MÖRDAR JAG DIG! 

så jag lite sjönk väl in i min tröga skalle.

Men när min papput tillbaka från något möte som han är på nu ska jag fan lära mig varendra jävla ord!!

HAHA en liten rolig grej som hände idag.
Efter att stellsan hade drat somna jag pladask i soffan. Sen vid 6 tiden väckte min fader mig. Han klappa mig på huvudet och sa "nu är det mauuud" med riktig bred skånska. Så jag vakna då helt yr vaken och trodde att det var ett pedo för att han sa det med sån grov skånska. Så jag bara klappa till honom rätt i fejan. HAHAH

typisk mig att gå på första intryck sådär.



På tal om första intyck. Detta är min käka son Lovisa Olsson. Hon är singel killar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0