Stabilt?

Oh shit! Jag har fan panik för íngenting!
mitt hjärta slår gånger 10, känner mig nervös. inför vad? Och jag är Panikslagen! börjar bli bättre nu men förut var det en mm ifrån att jag skulle börja gråta, fråga inte varför! det kändes som att jag var ensammast på hela jorden!
wierd feeling!

Jag och sebastian hade det verkligen jätte mysigt igår! tända ljus en bra film, tjockis saker och en hus för oss själv...+ en mysig kille att krama om! jag hade det bäst! ( alltså , sebbe var killen! vi hade inte en annan som bådade kramade om, han var killen och jag kramade om honom! och pussade lite på, bara så ni vet)
Mysigaste stunden på länge med honom! värt ett hjärta! <3

...Kom på andra tankar nu så nu känner jag mig inte lika panikslagen tack!!!

Och nu när jag gick in på bloggaen och kollade statesik, såg jag det här!


Stabilt frågetecken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0