Dag 4 - Om 10 år

Hur fan ska jag kunna veta vad jag gör om 10 år!?
Jag hoppas ia alla fall inte att jag är arbetslös, (hehe)

Okej lite allvar...
När jag var liten drömde jag alltid om att när jag var 24 skulle jag vara gift och vara gravid, bo på ett stort hus på landet med min man och många djur. Det har ändrats lite, jag vill leva livet!

Jag hoppas stor på att jag har en pojkvän, Kanske till och med Sebastian. Man kan ju alltid drömma i alla fall♥
Men det hade ju varit ganska perfekt om han friade till mig när jag är 24 (om tio år) på våran 10 års dag, hade varit romantiskt! Jag vill förlova mig ganska tidigt faktikst, så om 10 år hoppas jag på det. Vill dock inte bo på en stor gård. Antingen en stor lägenhet eller ett litet sött nybyggt radhus enkelt för 2!
kanske har något deltidsjob på något cafe, Annars hoppas jag på att läsa till flygledare eller polis!
Tycker de yrkena verkar intressanta och både min syrra och mamma är flygledare.

Vet inte mycket mer jag ska säga. Hoppas på ett fint och lyckligt liv med stor familj och många vänner, slut!


Jag ritade mig om 10 år, så jävla vacker jag känner att jag kommer bli alltså! men mitt blonda hår tillbaka i alla fall! :)



Kommentarer
Postat av: mathilda

Hej! Kika gärna in på min blogg. Varje kommentar du lämnar ger dig en chans att få ett länkat inlägg till din blogg i min. :) Kram Mathilda

2011-01-19 @ 21:52:44
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: mathilda

Hej! Kika gärna in på min blogg. Varje kommentar du lämnar ger dig en chans att få ett länkat inlägg till din blogg i min. :) Kram Mathilda

2011-01-19 @ 21:52:50
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: becca :)

hej, hur blir man veckans blogg? :)



btw.. snyggt hår! :D

2011-01-20 @ 10:26:57
URL: http://rebeccaakarlssoon.blogg.se/
Postat av: MADDES

hehe skön bild

2011-01-20 @ 14:40:56
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0