Hemma, Sam har vatt i farten IGEN!

Äntligen hemma från skolan, slutade kavart i 12. Älskar tisdagar :)
Men inte så kul att komma hem som jag trodde,
Hundjäveln hade käkat sönder min rakhyvel och min mascara
Några mjölkpaket och lite bad grejs fick han också tag på. Sen när jag kommer hem käkar han gamla matrester ur soptunnan. Hur äcklig får man va? Jag pallar inte med Sam. Han kan vara söt att kela med på kvällarna. Men han är som Emil i lönneberga. Alltid något hyss på gång!

Idag blir det städa hela huset RENT. För imorgon kommer Familjerna hem från sin långa resa.
Senare ska jag skriva ett inlägg bara till michelle och Malin. Lovade att beskriav dem från topp till tåå. heh. ingetliv.se

Nu ska jag gå och äta godis sova vid tvn.

Bilden: min mat i söndes. Tur man äter med ögat.. smakade skit!

GRATTIS AGNES OCH SEBASTIAN PÅ 13 MÅNADERS dagen. hur står ni ut ;o ? <3
Puss ANNIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0