Nyttighetstips 3

Den här datorn vill mig något illa. Varje gång jag har försökt blogga händer det något med datorn så allt förloras. Det här inlägget har jag försökt skriva 3 gånger så nu hoppas jag att inget fuckar sig!

Nyttig frukost:

En bra start på dagen. Nyttig ocg god Frukost! Den ger en både energi och fin kropp! Jag pratar så klar om Smoothie! Den kan vara både onyttig, nyttigt god eller äcklig etc. Beroende på hur man gör den! Vissa föredrar att ha glass eller t.ex grädda i. Men den kan också vara hur nyttig som helst! Jag föredrar gärna vanilj youghurt och frysta hallon i min. Men ibland ännu nyttigare än det. istället för att ta youghurt kan man ta fil. Det är det söta i Smoothin som gör det onyttigt. Och det som är bra är att man bara kan välja bort det!

Mitt favorit recept:

vanilj youghurt (lättfil)

Banan

frysta Hallon

äpplejuice

Ganska nyttig och väldigt god!


Nyttig Smoothie:

lättfil

Frysta bär (vilka man vill) eller frukt om man så vill det.

Väldgt enkel att göra och faktikst riktigt god!




DOCK INTE NYTTIGT!





Godis vi gjorde igår med tjejerna! det var mumms. Men gör nu inte godiset utan gör Smoothie! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0