Nyttighetstips 6

Sitter i soffan med Sebastian Och Annika och kolla Dumpad på tv6 riktigt mysigt och filmen äger!
men det är faktiskt dags för ett nyttighetstips!

Träna lite varje dag.

Träning ger en bra kropp, bra hälsa och bra självförtroende!
Tänk att bara få kolla sig i spegeln och få vara nöjd med sin kropp! Är du onöjd med din rumpa, dina lår, magen, armarna eller något annat. Så finns det andra möjligheter än att operera sig. TRÄNA!

Jag brukar att försöka träna varje dag! Speciellt situps. ungeför upp till 300 om dagen. Och tro mig det har hjälpt! Inte bara för att jag har fått starkare magmuskler utan jag har blivit nöjdare med min mage sen jag började!

Det är inte bara magen man kan träna utan andra kroppsdelar också! Jag tänker lägga upp olika tränings metoder som man bara kan göra några gånger om dagen. OBS! ni kan absolut inte börja med att göra 300 om dagen. Börja med att göra 20 stycken innan ni går och lägger er eller mindre! ni väljer själv men om ni inte har tränat den kroppsdelen innan måste ni börja på en bra nivå. Sen kan ni ju höja och göra det svårare för er.

Men här har ni några olika tränings metoder ni kan använda!


Mage





Mage (Håll positionen på bilden så länge du orkar)





Triceps (jobba upp och ner med hjälp av armarna)




Rumpa



Lycka till nu och kom ihåg vad jag sa, pressa dig inte för gårt i början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0