Mysigt med Svala!

jo jag vet jag bloggade inte igår.

Jag spenderade dagen hos sebbe i alla fall (han tycker inte om när jag bloggar med honom) men jag förstår honom hatar när han spelar wow när jag är där (Älskar dig endåå)

Vi hade det hyper mysigt. Ströttnar aldrig på dig min kära!
Senare på kvällen stack jag och spelade curling. Var inte jätte pepp på det. Jag blev reserv och fick spela match!
Hatade verkligen banan!!!!! fy fan vad kass den var. Vi spelar tyvärr inte på någon vanlig curling hall. Utan på en vanlig skridsko hall. Så det är oehört dålig is. Pallar inte spela när det är så jävla dåligt!
Ena halvan av banan lutade så när man kom till den vallen så bara försvann stenen! + en jävla massa hål i banan. Men de ska bygga en curling hall i malmö där jag spelar, så bli riktigt härligt!

Sitter med Svala i soffan♥ Är mycket mycket glad slutade kvart över 1 snacka om heaven! Vi käkade precis upp de sista lussebullarna :p

Vi hörs senare under kvällen jag ska bara tat lugnt med familjen, ska bli mysigt
Helt underbar bild på Svala när vi var på skolläger typ i 3:an



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0