Fortfarande lika barnsliga!

Ella och jag gjorde filmer varje dag i 7:an typ, eller det gör vi fortfarande, men what ever! Här är en film på 11.03 minuter, svar Ja ni pallar se den! Its worth it.
Vi driver varandra till vansinne och tetas som fan! inget är seriöst, jag är inte lebb! fast jag är ändå lite kär i ella, Schyyyyyyyy!(LL) Och Ella röker inte och har inte gjort det häler. Ni som känner henne vet att hon är emot sånt. Det var därför jag tog upp de!

Vi är fortfarande lika barnsliga för er som inte känner oss, stackars er i så fall!

Och ni får ta och vända data skärmen lite om man säger så, eller var tråkiga och böj på huvudet och få nackspärr!
jag var i alla fall inte tråkig!




Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-20 @ 09:25:04
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0