1 dag kvar!

Alltså jag har knappt fattat att det är den 23/12 idag och att det är julafton imorgon! Men alla julklappar är i alla fall klara för att läggas under granen, men den är inte klädd än ska göra det snart! :) Ja som sagt, igår tog jag p-stav. gick sjukt mycket bättre än jag trodde! gjorde fan inte alls ont och jag har inte ett enda blåmärke! fast det känns jävligt wierd! haha en spagetti underarmen fan! xd man känner den, så jävla äckligt! haha ser den också, men jag är jävligt glad att jag har den där, nu slipper jag ta de där pillerna varje jävla morgon! nu är jag skyddad i 3 år!

Men idag då, Lillejulafton! Ska fira idag med Sebbes familj! :) ska bli riktigt mysigt, alla tycks gilla mig så det känns i alla fall bra! (hehe) Och vet ni, helt ofattbart men imorgon kommer sebbe HIT och firar julafton med min familj! är så jävla glad! fattar inte hur hans familj tillåter det men de brukar inte fira så mycket på julafton så ja... Ska bli riktigt riktigt mysigt! Och igår när jag var i stan köpte jag present till sebbes familj, de ska få en fin korg med lite julgodis och smått och gott! även en liten julblomma, som han mormor och morfar( som vi ska till) också ska få en lika dan! Känns som att det kommer bli en lyckad da men nu ska jag gå och klä granen vi hörs senare!


Har haft på mig ett stort bandage som hon la om som jag skulle sova med för att det skulle dra ner på blåmärket Så idag ser det ut så här!... gör bara lite ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0