100 saker

okej nu kör vi, Shit alltså jag har sjukt många saker att blogga om, hela helgen med sebastian och lucia idag, och mycket mer! Men kan inte blogga om det nu i alla fall... Ska snart sova, och för den andra så tycker jag inte det är så roligt att blogga längre. Men jag är glad över att ni fortsätter läsa, men vet faktiskt inte hur länge till jag ska fortsätta! men jag kan ju alltid försöka...

Som sagt, I helgen firade jag och Sebastian ett helt år. den 11/12-09 blev vi tillsammans♥ Vi hade det super duper mysigt. gick och åt god mat, där fick jag väldens finaste present, kan lägga upp bild annan dag mumms på den!♥
Sedan drog det mot biosalongen för att se Harry potter! myste på kvällen och hade det riktigt gött!

Och idag är det ju lucia, jag är med i kören i skolan så där var ju jag med och sjöng, tyvärr. fan alltså. första framträdandet för högstadiet och föräldrarna blev en katastrof!!! jag och ella skulle sjunga en värs tsm och glömde bort texten! smart ass... Efter sången så skulle vi sjunga stilla natt väldigt lugnt och tyst, jag var inte tyst... Ella och jag stor flabbade som fan efter vår tabbe så det slutade med att vi lämnada lucia tåget för att gå ut! HAHAHAHAH det var det roligaste. pappa filmade det så har sett det typ 10 gånger! xd kommer säkert en film på det sen!

men nu ska jag prata med sebbe, puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0