Flytten

Äntligen är jag här, i mitt nya hus.
Helt underbart, trivs redan kanon. Dock har jag inte packat upp än och lär nog int orka det på ett tag heller. Jag hoppas på två great veckor nu!

Tänkte fota lite i huset med hundarna senare så ni kan se hur det ser ut här. Måste ju bara fota bubbelpoolen. Okej men nu Hundarna:

-
Sam : Är en svart vovve, han är sjukt härlig men har alltid överskottsenergi. Hn är inte så gammal, tänk idag ska han få uppleva något han aldrig gjort förr, nämligen nyår. Får se hur det går (a)

-
Santos : Är en goldenretriver och är sjukt myysig, han är äldre än Sam så han är ganska lugn av sig. Han gillar tydligen inte smällare, så får be alla gäster att låta bli precis utanför huset.

Men vet ni, jag har inte bara hand om Hundarna utan även om de två katterna Molly och Elliot. och sen är det fiskarna som ska matas.

Asså jag har ju ingen aning om vad ni vill att jag ska skriva om, så snälla säg mig..

I alla fall kommer snart Anna Eslöv hit (nej hon heter inte eslöv i efternamn, kan ta det någon annan gång varför hon kallas så). Det blir nog promenad med hundarna ganska direkt efteråt. Fast nu ligger både Santos och Sam och latar sig.


Här ser ni sam, som lyxar sig i solstolen. ser ni honom?

Hörs senare när Agnes är här, om outfiter och planer för kvällen. Om jag inte minns fel dras Vinnaren i veckasblogg idag, så skriiiv om ni vill vara med.

Puusspuss
Annika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0