Goddag

sång:*Klappa händerna när du är riktigt glad, klappa händerna när du är riktigt glad, du kan också glädja andra som på denna jorden varndra klappa händerna när du är riktigt glad.  Stampa fötterna när du....*
nä jag ska sluta sjunga nu. (hihi) alltså det är historiskt! nä okej inte så jätte men det är rokord på bloggläsare! igår hade jag 76 st läsare, 157 sidovisningar, och dessutom många deltagare i veckans blogg. till skillnad från förra veckan när jag hade 1 deltagare...(HAHAHAHAHA) Och allt detta tack vara Annika, Tack!♥

Kom precis hem från sebastian (skälet till att jag inte har bloggat på hela dan) Men nu är jag hemma igen. Väntar på att maten ska bli klar, det luktar kyckling i hela huset. Och nu ropade pappa just: maten är klar! så nu ska jag gitta men vi höres ikväll pusss!!


Okej ser mycket, frågetecken? men ja det är min statestik. HAHAHAH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0