Godmorgon, gästbolggare här ;)

Godmorgon!,
Här sitter jag i en mysig soffa med Agnes och kollar på när hennes storebror och hans flickvän spelar wii.
Som ni läste i förra inlägget kommer jag att vara med i bloggen för ca 2 veckor. det börjar på nyår, men jag gör ett litet försmaksprov här.

Vad vill ni att just jag ska skriva om? blir kanske lite tråkigt om jag och Agnes skriver om samma saker?  kommentera !

Lite små tankar jag har, vad tycks?:*
* då vi ska försöka träna och äta nyttigt, kanske kan jag lägga upp lätta och bra tips.
* Saker om huset, kanske om hundarna :s ?
* Många Roliga bilder?
* Om vad vi hittar påå, och vilka som besöker.
* skriva om NYÅR , kläder eller något?
* berätta om något som hänt i mitt liv?'
* Videoblogg

Ni bestämmer!, okej skriv vad ni vill . vill ju göra det kul för er.

många stora pussar! ses om 3dagar med vårt nya liv. <3
Bild från sommarstugan i sommras en grå dag. Anna har fotat <3



ANNIKA


Kommentarer
Postat av: -

skriv om allts ;D

2010-12-28 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0