Godnatt

Phu, Nu vart alla läxor klara, halvvägs i alla fall, hehe. Franska provet avklarat idag då, skööönt! Men två prov står på tur imorgon är det då musik prov, känner mig redo. Följt av engelska prov på torsdag, snacka om fullt upp hela tiden!
 Längtar till helgen sjukt mycket.
Fredan är jag ledig, jag och mamma ska in till stan för att åka in på ungdomsmottagningen och ha en mysig dag på stan tsm där efter med god lunch! senare på kvällen får vi gäster som varje år för att äta god julmat och julpyssla, fast vi brukar inte pyssla så mycket längre. mest trevliga männiksor att umgås med, och kääka! Sebbe kommer och stannar över, för på Lördag DÅ händer det grejer. Som sagts så firar jag och sebbe ett år tsm och den firar vi genom att gå på restaurang och bio, bara ha det riktigt härligt tsm och vara riktigt romantiska, som vanligt, ett problem bara vad fan ska jag ge honom i ett år preent! :O Gaah, panik! det är så jävla enkelt att köpa till en tjej, men till en kille? ni får jätte jätte gärna ge förslag på vad ni tycker är lämpligt till en kille att få i ett års present :) Söndag hoppas jag på en mysig och lugn dag, men nu ska jag faktikst gå upp och prata med det lilla trollet i telefon vi hörs imorgon Hejdåå!


Passar på att lägga upp en rolig film, Jag och Annika ♥ käärlek


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag älskar dej det vet du <3

2010-12-08 @ 10:15:47
Postat av: Hanna Skattberg

Dagens blogg vinnare är snart upp på bloggen, så kolla om en stund(:

2010-12-08 @ 20:05:03
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0