haha

Phu, jag är bara frusen och trött... Sitter i soffan inlindad i en varm och gosig kind, måste upp och göra klart mina julklappar! jag känner mig så kreativ! xd haha. Sista "skoldagen" imorgon slutar kl 10, är det ens lönt att gå upp? ;o Ska sjunga i kören, hoppas att jag inte failar som på lucian, fast nu sjungar jag ingen duo eller solo. Minst sagt jag sjunger inte med ella!♥ (hihi) Idag var man och köpte en liten fin julgran, snacka om kallt. jag bara,
- Den blir bra, ta den nu. Men den blev faktikst riktigt fin tycker jag, dags för pyntning imorgon! Och idag i skolan var det filmfestival.  sjukt nice slutade kl 1! haha min lärare asså, jag döör... Hon hade sagt till oss
- nu har jag skickat in våran lilla engelska film om vår kära lilla klass till filmfestival.
(alla) - You are kidding, Right?.... oooo nooo.
Så idag när alla filmer hade visats, dock inte vår och vi var super glada. så var det dags för prisutdelningen, och så säger dom!
- Ja nu har vi fått en liten extra film att visa om 8a! crap...
Då visade det sig att vår lärare hade gått fram och sagt till dom i någon med stil med.
- skulle ni inte visa vår film?, visa den nu...
Och det var fan helt onödigt för de hade redan valt ut vilken film som vann så vår film var ju inte ens med i tävlingen! jävla dase! xd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0