hahahahaha, aaaah, aaah....

Vakna vid 11.00 ta frukost och kolla på Marina Wern med Annika. Sedan tog vi bussen in till stan kl 13.15 och där hände det mycke ska ni tro.
Hahahaha jag undrar hur många skratt attacker jag fick alltså.... Bla när jag och annika skulle köpa lite saker på Mc. Vi stod i kö, (länge) och medans vi stod där övade annika på vad hon skulle säga när hon kom fram. Före oss stod två killar (Annika tyckte om deras utseende) Så när det var vår tur stog fortfarande de och väntade på sin mat. Konversationen med han i kassan började inte så bra.

-Hejsan, (kassören)

(Annika bara står och kollar)

-Han sa det till dig(Agnes puffar fram henne)

-EEEEEEEEEH, jag skulle vilja ha en liten hamburgare, en liten coca cola, och en mellan pommes. (det gick ju bra)

- Ja det bli 36:- kr.

(Annika räcker fram en 60 koupong till kassören)

-Du vet att du inte får tillbaka mer än 10 kr?

(annika och agnes)- Nä men det är lugnt!
 
-Nä men ni får välja något mer (peppanderöst)

(Annika style med skrattande röst)- MEN JAG VILL INTE HA NÅGOT MER!

- Jo men välj bara något, ni har 24 kr kvar!

-Okeeeeeeeeeeeeeeej, glass?

-GLASS ÄR BRA!, då tar vi den dyraste, Mcflurry.
(Agnes och Annika bara står och skrattar, som fan, högt!)

-Då får ni 8 kr tillbaka. (Och då ger han pengarna TILL MIIG!)

(hahaha jag bara dog, det var ju annika som lämnade fram koupongen, han kanske var synsk och visste att den var min men fy fan vad jag garvade alltså!)





Annika,

- JAG VILL BARA HA EN BEBIS! (kan någon uppfylla hennes önskan?)


Kommentarer
Postat av: Annika

jajajajaj komigen jag vill ha en sexi man, mjauh haahaha. agnes jag älskar dig<3 fast att jag hatar att förlora på monopol ;)

2010-12-30 @ 19:19:19
Postat av: Carro

Haha vad roligt!! Stackars kassör (A)

Gott nytt år! :)

2010-12-31 @ 15:30:06
URL: http://carroann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0