Hissa eller Dissa Bloggen?

Jaha, nu var det bestämt Ella den skiten leavar här ifrån, så jag då återstår bara jag!
Frågan till er är, Skulle ni fortsätta läsa bloggen även om det bara var jag kvar?
Jag tänker i alla fall inte forstätta om ni inte kommer fortsätta. egentligen tycker jag inte att det är så kul att blogga själv tror jag, känner för stort ansvar men om ni forstätter att kommentera och besöka bloggen så ska jag göra ett försök.
En fråga till bara, bloggar jag tråkigt? tråkiga inlägg och så. För om det ändå inte är så kul att läsa, slutar jag nog. var ärliga, kram :)



klarar jag det här själv?


Kommentarer
Postat av: Josefine :)

2010-12-06 @ 16:33:17
Postat av: Josefine igen :P

NEJ AGNES! SLUTA INTE BLOGGA, JAG ÄLSKAR ATT LÄSA DET :d

2010-12-06 @ 16:33:58
Postat av: elin

agnes, klart jag skulle fortsätta läsa det. det finns inget som heter för tråkiga inlägg.

2010-12-07 @ 11:59:13
URL: http://elinvilhelm.blogspot.com
Postat av: random

keep it up!

nejdå, det är inga tråkiga inlägg :)

2010-12-15 @ 15:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0