jag såg mamma kyssa tomten!!! :O

än är inte julen slut, snön ramlar ner från himlen utanför fönstret. härligt syn!
Hoppas ni hade det bäst i jul och att ni fick det ni önskade er! Det fick i alla fall jag. Jag har inte fotat alla julklapparna men jag ska så laddar jag upp de sen :) Men julafton var bäst! Det bästa var att sebbe var med, satt uppe till 2 med honom tror jag och kollade film m.m var väldigt mysigt! Av mig fick han en parfym jag tycker luktar as gott! hoppas han gör det också, han sa att han tyckte om den men man vet ju aldrig med killar! Av sebbe fick jag ett choklad luktljus och en jätte gullig mössa! (maawh, du är för söt älskling) Men ni får hålla utkik efter fler blogg inlägg lovar att det kommer dyka upp under dagen!




Två presenter som jag gav bort, De gröna tavlorna var till min bror och hans sambo! och den röda till mamma och pappa, känner att jag har varit väldigt kreativ även en present till mormor och morfar som jag gjort själv men dom har inte fått den än så jag vågar inte lägga upp bild än!



Kommentarer
Postat av: ebba

har du gjort dem där själv? :o önskar att jag kunde måla sådär alltså!

2010-12-28 @ 16:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0