julen smakar gott

Sitter med ännu en varm kopp te i min mysiga lilla soffa♥ Men den här gången har jag faktikst lite julgodis brevid mig som jag precis gjorde på 5 minuter. Vanliga clementiner doppade i smält choklad, och bara låta de stelna. Nu snackar vi dreggel alltså! (Hoppas verkligen att ni blev frestade)

Fan vad jag är trött alltså. fast skolan är rätt skön nu, inga stora arbeten! Men så stack jag in till stan efter skolan idag för att fynda julklappar, själv... and found nothing. Eller okej jag fyndade huvudvärk någonstans på gatorna tydligen, och fy fan vad kallt det var på bussen på väg hem! Brrrrrrrr.

Åh gud, funderar på om jag ska skita i scouterna som jag har gjort hela denna terminen (hehe) sista gången idag, men vette fan om jag pallar!, alltså jag vet att ni skrattar. Men jag är cool som går på scouter!

Hörs senare!



Tycker själv att de är riktigt vackra, tycker inte ni det? ...nat





Kommentarer
Postat av: Annika

JAG ÄLSKAR DIG !!DET ÄR SJUKT VAD DU BETYDER MYCKET<33

2010-12-15 @ 18:29:13
Postat av: me, myself and I :)

i think im gonna make myself some of that !



mummss fyshit va gott :o :D

2010-12-16 @ 17:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0