Julklappar!

Tänkte visa lite vad jag fick i julklapp! Blev ganska nöjd med mina presenter, men presenter är ju inte allt ;D
(lät bra kanske inte sant dock)



iPhone skydd
mössa
halsduk
springskor
bodybutter+chimmerloation
presentkort på:Artist -:150
armband
målarpenslar
kajal
tröja, mjukisbyxor, tights
SPA
mååååånga ljus!






Wii, med två fjärrar



Två stycken wiifit plattor!



måååånga wii spel!



Hoppas ni också fick många fina julklappar! och för mig så är det inte slut än, Alla har inte varit här och firat jul med oss än så fler paketeter väntar mumms på det alltså!
Men nu tänkte jag nog sticka och göra lite fler julgodisar, klementinklyftor i choklad :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0