kärlek kärlek

Har precis lagat mat, blir pasta sallad, nom nom♥ ska typ bara äta snabbt och sen får jag väl ta och röra mig ass mot scouterna....

Mawh alltså min Annika, hon är helt underbar! pratade med henne medans jag lagade mat, shit alltså det är inte bra man kan inte konsentrera sig med henne. Vi är aldrig seriösa, eller jo det är vi, sorgset nog♥ haha gud kan aldrig sluta skratta med dig tjejen! Men i alla fall vill hon fira sin födelsedag med mig på fredag! men shit alltså klart jag sa nej... hon är ju helt vrickad aldrig att jag skulle vilja göra det liksom!?... määäe JAG ÄLSKAR HENNE!, jag älskar dig annika. Ska bli sjukt mysigt, längtar! :)

Men nu till något helt annat, i skolan sydde jag klar mitt arbete. En klänning/tunika. haha skratta inte den är fin fin xd



Ganska sött ändå... vågar jag verkligen använda den? jaja kanske någon gång i sommar stugan eller något, brodderiet är inte rosa det är bara krita! (hehe) midje skärpet bredvid, aldrig i livet att jag använder det!


Kommentarer
Postat av: Agnes största älskarinA

asså du är så sjukt underbar . åhe. jag fäller en tår för dig och jag kan inte beskriva, du gör mig lycklig. Det är sant, men ibland när jag är depp kan jag tänka på dig och baara le STORT i min ensamhet, tillockmed skratta. hahha precis som nu.



du är så himla vacker, du är unik och du skapar så mycket fint! båda konstverk och en underbar omgivning, jag blir så glad av att få vara med dig. Du ger mig lyckorus. Du vågar vara dig själv, och du har den perfekta persoligheten. Ingen ska vara bäst i allt. för det blir inget kul . Man kan ha skoj åt sina svagheter. Och dina persoligheter är så perfekt lagom i allt. Extremt bra, och bara underbara svagheter som gör dig till dig. Du är så underdunderbra<3



Skulle de hända dig någon så vet ag inte vad jag gör. tur att du har bloggen så man har lite koll på dig<3



Och nej jag tänker inte fria. men ge dig en bamse puss (L) (:

- kom ihåg jag sriver inte bara något för att vara gullihg, Jag menar det med HELA mitt hjärta <3 gråter av lycka just nu vill jag springa hem till dig,



Love from Annika

2010-12-15 @ 20:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0