Sjuk och dåligt internet!, döden

ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår men jag hade feber på kvällen och mådde damn piss, sen när jag väl hade tagit en tablett och kände mig lite bättre funkade inte internet. Great!
Men det är en ny dag och för en gångs skull bloggar jag denna underbara fredag! underbar *host*..
Har legat heladagen framför tv apparaten, och det har jag jag iprincip hela veckan förutom igår, duktig jag kände mig! Men så klart steg febern på kvällen, ack ack. Och här sittar jag ensam en fredagkväll utan kompisar eller pojkvän. Familjen är ju inte mycket att ha! (busigt) Längtar grymt mycket efter att få träffa en kompis,men ingen verkar vilja träffa mig... Nu ska jag deppa hejdå. Kommer fler inlägg under kvällen så håll koll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0