Underbara Lördag

Ätligen helg, och bara två skoldagar kvar nu. Idag ska jag ätligen iväg och träna, var flera veckor sedan för att jag har varit sjuk! men nu jävlar. Sedan kommer Min älskade sebastian och sover över här med mig!<3

Funderar på en sak, Vill ni ha en till tävling? Men om ni inte vill så vill jag inte slösa pengar och sånt på en tävling till. Men om ni hade deltagit så kör jag gärna! Ni får gärna komma med förslag på någon slags tävling!

Föresten har tagit hål i mitt öra igen! :D fick äntligen lov för mamma att ta där uppe, Alltså mitt öra är inte så stort som på bilden men där var det väldigt svullet. Tog hålet för en vecka sen!


Haha jävla rött där alltså xd


Kommentarer
Postat av: LOVISAAA

AGNES! jag vill vara med i veckans blogg!

2010-12-19 @ 22:07:05
URL: http://lovisaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0