Vinterland <3

Hallå i vinter vädret! nu börjar jag friska till efter en lång förkylning såå ingen soffa för mig imorgon inte, då drars det till skolan! Gjorde min önskelista idag, den blev lång... men högst upp på listan stog One Piece och löshhår! Gud vad jag vill ha en onepiece så här till jul, hade varit så jävla gött alltså! teletubbies dräkt! i lööv it!
Och löshår behöver jag verkligen nytt alltså, har ju blivit ganska kort om man säger så. Men jag hoppas på att få fast :) hade varit så himla skönt att slippa sätta i löshåret heeela tiden -.- så det håller vi tummarna för, annars så står det en hel del skit på önskelistan också!

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Ida

Fin bild :)

2010-12-01 @ 19:05:22
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Anna :D

one piece står på min lista med:) (Y)<3

2010-12-01 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0