Agnes is back!

Hejsan hejsan alla bloggläsare!
Det första jag ska säga är, Förlåt! För att jag inte har bloggat på år och dagar!
Vårat internet har varit lite offlie om man säger så, Jag har försökt att blogga men varje gång har det blivit pannkaka av allt!
Så hej igen, Jag är fortfarande kvar på gotland, och just nu sitter jag faktiskt i bilen och bloggar! (Y)
Mamma och pappa kör runt och kollar loppisar, Och jag och sebbe sitter i bilen, härligt!
Men nu har det gått, hum låt mig tänka...Typ 4 dagar sen jag bloggade sist, tror jag! så nu är det fan på tiden!
Vi gör en liten snabb koll på dessa fyra dagar!

dag 1: Det var så jävla dåligt väder så jag gjorde inte ett skit!
Jag gjorde som alla tjejer när dom har tråkigt, Målar naglarna! haha det är faktiskt sant, när en tjej har tråkigt målar de sina naglar!
Och jag rekomenderar verkligen de här nagellacken, Fransk manikyr heter det! Jag tycker inte så mycket om starka färger så då är det här perfekt!


dag 2: Mötte vi upp pappsen och Älsklingen! Härligt att äntligen få träffa honom>3
Så vi gick på restaurang och sen vart det dags att gå på natt teater med shakespear, Mac Beth! den var faktiskt bra, det handlade om mord och sånt. Kommere bilder lite senare kanske!

dag 3: Gjorde vi inte mycket... På kvällen gick jag och sebbe ner för att se solnedgången det var så jävla fucking mysiigt>3




dag 4: Jag och sebbe stack ner till kiosken för att käka glass och lira golf, gissa vem som vann? jag såklart!;)


dag 5: Åkte vi in till staden för att handla, och gå på museum, Det var en trevlig men regnig dag! Kommer också kanske bilder sen!

Och nu, dag 6, Sitter vi här i bilen och tråkar! Nu vill vi hem till stugan.
Får se om jag kommer kunna blogga mer om inte internet dampar alldeles för mycket!
Vi hörs gott folk!
Och Ella, jag saknar dig också enormt mycket älskling vi får ses dirr när jag kommer hem, Mycket kärlek till dig puss!>3



>Agnes<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0