at mormorGirl

tjenis penis!

Nu hänger jag hos min mormor. Kussar från stockholm är här så det är la nice. Jag och mum tog bilen ut hit till lomma där mormor bor. Vi drog hit vid ett. strax efter att vi kommit hit drog vi ner till stranden och bada lite. Dock inte jag för mittt lilla cp öra fuckar fortfarande sjuukt seggt. Jaja sen efter badet tog vi oss alla en frän räckmacka i fisk boden. Kärlek till de mackorna alltså. hehe...

Sen skulle jag och min kusse axel dra till affären och handla ingredienser till ett recept som vi ville backa! Men medans vi cyklade så hörde vi en bekant röst... min mammas faster stog och skrek från hennes balkong. Hon bor högst upp i ett av dom nya husen som dom har byggt precis vid stranden. Så typ halva hennes lägenhet är bara ett jättestort däck. men det är satans fin utsikt där upp!! Men vi drog in till henne ett tag och käka lite kakor och drack lite kaffe. härligt! sen sprang vi in till affärne sen hem och backa. Och nu är den coola kakan klar! Men vi ska nog käka den ikväll för jag och axel har bestämt oss för att se harry potter 6 :D !

Men men nu ska vi typ käka verkar de som så Ciao gott folk!


btw, är jag lite kär i denna tröjan 0.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0