bajs

Vaknade upp ännu en härlig dag med min käraste bredvid mig, kl halv 1. Och vi somnade kanske vid 6 någon gång, så jag är lite blööö! Men det e chill! Sen så stack han och jag åkte in och tränade med syster yster som är nere och hälsar på (happyface):D
det var svååååårt! vi gick på aerobic heter det, ett slags träningspass med dans, hon kan ju det som in i helvete, så jag kände mig ju inte bara liiite dum som stod där och fatta noll 0_o Men jag blev svett så wtf! ^o^
sen kom man häääm och käka hamburgare! Yummie!
Sen vart det bara ut och springa igen tyckte jag, så jag sprang en runda ;D
Men sen fick jag sätta mig ner och njuta av jordgubbarna jag hade plockat i trädgården! Ni kan inte ana hur mycket jordgubbar vi har i trädgården, så jag plockade kanske 3 liter till mig och familjen och sen satta vi oss för att spela spel Trevligt trevligt!>3
och nu sitter jag här, ny duschad framför datorn, Ta och kolla videon världens sötaste unge!>3

Alltså den här videon är ju bara för härlig! KÄrlek alltså>3 Ni måste lyssna på helaaaa!

YouTube Preview Image

Aggepagge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0