bibliotek

tjena alla!
jag är på annikas sommarställe men för tillfället så sitter jag i ett bibliotek för Annika och anna är och dansar. De typ går på ett dans läger denna veckan så jag tvingas ju gå upp vid 8 för att hänga med dom. Men det är ändå helt okej för det finns ett bibliotekt i närheten där det finns INTERNET!!!

NAJJJJJJSSSS!!

ja hur som helst så ligger det vid stenshuvud så det är värsta goa stranden här och så. Riktigt härlig. Men idag så får vi fint besök från Erik och Elliot. Vi ska typ tälta vid stranden och grilla MAARSCMELLOWS! D myys myss.

Men ni får vivla livida så hörs vi om några dagar då jag är hemma igen. puss!

stenshuvud=fiiiint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0