EC-träff i lund!

Galoch på er alla!

Jao, idag var det dags för EC-träffen i lund, jag var jävligt nervös när jag kom dit!! Fy fan alltså! Det satt bara en mass punkare, och där kommer jag och Emma trippande! Så satt vi där i typ en timme och små pratade, det vill säga höll käften typ….^^ Men sen så vågade vi gå fram till en Kille som jag känner ifrån emocore, så då blev det ju helt plötsligt lite roligare!:D Så vi gick en liten promenad med då jonte som han hette, och hans kompis Tobias dom hade med sig sina instrument också, så dom spelade och sjöng för oss! Jätte fiint! ^^ Haha, och sen typ så snackade vi och sen skulle vi till bussen och åka hem, och vet ni vad det sjuka är! joo, jag hade ju pratat med jonte innan EC-träffen och så. Och sen när jag kom till Dalby och skulle ta bussen, så stod jag och väntade där med emma! Och dååå! kommer JONTE! men jag visste inte att det var han, men jag kännde lixom igen honom jag bara- Nej det kan inte vara han så vi satte oss på bussen in till lund, Han hoppar av vid bankgatan och vi vid stationen, och vad händer? Vi går till träffen och vem ser vi komma om inte, JONTE! hehe, piiiinasmt! så tog det typ en timme innan jag tog steget för att gå fram och hälsa! ^^ Haha, Men det var jätte trevligt! men det var annars skit läskigt, För alla andra KRÖKADE! fy fan, de hade sprit och cigg och det fans dom som rökte på…Så ja där satt vi^^  Men ja, jag hade i alla fall trevligt!

XoXo Agnesgirl! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0