EN DAG I MALMÖ-STAD

hej alla söta lirare! Nu sitter jag men en glass i munnen så det är helt omöjligt för mig att prata asså ja ni fattar hur jag menar!

Hur som hälst så drog jag och ulls till malmö i typ morse kan man säga…hehe vi tog bussen halv 12 kändes riktigt skumt att gå upp till en väckarklocka igen, bLÄÄHH hatar de! Men i malmö hade vi det nice typ käka sesarsallad på donek (riktigt sweet är den) sen shoppa jag lite saker lägger upp bilder här under. Sen på kvällen tog vi oss en kvälls promenad och möös.

Nu sitter jag i soffan som vanlig och kollar på How I Meet Your Mother. Haha det är ett av mina favorit avsnitt !! Men Men nu slutar det ganska snart så jag ska nog sätta på någon movie I think… men bay for now dogs!

Linne monki, 90 :-

Bh, new yoker hmm va fan? jag tror de va 139 :-

jeans jag måste fixa till de lite så ni får inte se allt!
Moahahah!

XoXo EllaGirl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0