en dusch kan påvärka.

jag (Ella) kom precis ut från en underbar natt dusch. Och medans jag stog där och tvätta mig och lätt vattnet rina så fick jag såna åter blickar genom mitt liv. Det var mycket från i vintras då mina päron skilldes. Sen var det också ett starckt minne som kom upp när jag och Karin sitter och gråter i min soffa tillsammans någon natt i höstas. Jag tänkte även på helt underbara dagar som till ex. när ...ne okej jag tror inte jag ska skriva de. Men det var i alla fall helt fucking underbart! Jag glömde typ att jag ducsha bara lät vattnet rina över mig.

Sen när jag stog och kleta in allt balsam i håret så kom John Mayer på radion. Och jag bara log. Fan vad jag måde bra alltså. Haha jag låter som ett lite psyko. Men helt seriöst allt bara känndes så jävla hoppfullt och härligt. jag glömde allt skit för typ 30 sek.

HAhA, sen efter john mayer låten kom memories med Dalvid Guetta. Och jag typ förvandlades från en djupt tänkadne hippi till en helt galen lasvegas brud. Fan vad jag skrev!! I såna stunder uppskattar man badrum i källare....hela familjen uppskattar nog de...hehe

Men ikväll var jag med karin och vi typ chilla på en åker !








Vi ser inte riktigt smarta ut här....

haha så jävla fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0