ett rent helvete!

Hej jag har en skit kväll. Allt var underbart. Det var sex and the city på 3:an och jag var på ett sånt jävla sex and the city humör men hur som hälst så sprang jag runt i huset för att raffa åt mig alla saker som jag behöver för att greja med mitt öra, ja för er som inte vet har jag inflamation i mitt öra som aldrig vill läka så jag måste greja med det men hur som hälst var jag bajs stressad för det skulle börja typ när som helst så när jag hade grejat alla grejer som jag behövde och lagt dom på soff-borde.

Då skulle jag bara mixa ihop en kopp te för att sätta pricken över i:et (hehe, låter som en tant) Men när jag stog i köket så hörde jag att pogramet starta så jag bara kasta mig mot kylen för att ta mjölk och då hade någon jävel ställt ett fucking mjölk-gals i kylen min fråga är vem är ett sånt kött-huvud och göra sånt?!? Det glaset stöte jag hur som hälst till så det kom mjölk ÖVERALLT!! så det torka jag upp i panika medans jag hörde allt underbart ljud från tv:en! Och sen såklart när jag skulle gå till tv:en spiller jag te på golvet som jag inte har tårkat upp än för jag känner att jag förtjanar att vänta lite med det…

Och sen när jag sutigt mig ner allt va grejat (trodde jag) jag skulle precis börja pilla med mitt fucking öra då märker jag att jag glömt pinsätten som är på ovanvåningen…JAG PALLAR INTE MER!!…. minns jag att jag tänkte. Men det var bara att springa upp och missa änu mer av det fantastiska pogramet. Och  när jag kom ner igen kunde jag äntligen börja greja med örat men det är inte jättelätt att koncentrera sig på ett pogram  medans man pillar med ett öra…för det första hör man inte ett piss och för det andra så måste man koncentrera sig ganska hårt.

Men sen när jag var klar såklart blev det paous då…………………riktigt typiskt……..

Tack och lov hade jag sätt avsnittet innan så jag fatta allt när det gick igång igen (: något positift!

 

Nu kollar jag på scrubes som slutar snart men jag har laddat hem sex and the city 2 så det ska jag se nu.

ha det fint kossor och hönor!

 

Det är de här 2 snyggingarnas blogg ni är inne på!! 

xoxo EllaGirl…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0