fotbolls kväll!

JAA JAG ÄR HEMMA!!´

detta fyrar jag genom att har jordgubbs party hos Ull’s! Lowajna är också här vi har det goa´re än gött! innan jag kom hit så sprang jag in på hémköp och köpte jordgubbar och choklad för vi skulle ha fondy. sen hade jag inte tillräkligt med mony för cola s´å vi alla tre fick cykla hela den lååånga vägen till konsum för att köpa COKACOL!

nu ligger i alla fall mina bebé’s i soffan och glor på fotbollen medans jag som vanligt har lagt mig på golvet! jag älskar helt seriöst gol! vi borde uppskata dom mer för ´va fan skulle vi göra utan dom folket?!?!?!?

nä nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på alla snygga fotbolls spelare! ni får ha det gött och jag kan förvana er att imon blir det stenbrottet och jag kan nog greja några fräna bilder att ladda upp som ni bara MÅÅSTE SE!! ´jaja hejDå!

bilderna är från den över goa kvällen när vi sprang på åkrar och en bonde kom och va arg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0