harry potter!

Tjeena!

Jag måste bara få ur mig lite agrisivitet! idag fick jag ett brev på posten eller ja det va till hela familjen men i alla fall brevet var från mina kusiner som är i skottland nu. Och det är ju där de spelar in senarna från när harry potter och dom åker med "The hogwarts express". Och hela den familjen är typ kära i harry potter. Så lyssna på detta nu! Man kan nemligen åka de tåget. Alltså exakt samma som de åker med i filmerna och sen kan man även boka så man åker i samma kupe och sitter på samma platser som Harry, Ron och Hermione gör!! Och så klart så hade gjort de! Fatta vad COOLT!

Sen en grej som göra mig extra arg är att tanken var först att vår familj skulle följa med dom men sen blev det inte så för ja min family är lite lat så vi palla inte. Riktigt iriterande!

AA! avensjuk! Men skart ska jag och mamma cykla iväg till Lindströmarna i th eller med andra ord vi ska till Annikas familj och fika och bada i ders pool! Nice Nice det kanske får mig att glöma min avnesjuka men nu får ha det finare en finast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0