i say lomma bitch

Vakna upp i lätt panik imorse. För jag låg typ och dega i sänge sisådär en timme. (mmmm) Så när jag fatta att jag skulle sitta på en biss om 40 min skrek jag FITTA och rest mig upp. stog där i 3 sekunder och gjorde upp ett shema i mitt huvud hur jag skulle hinna med allt. Sen sprang jag till bad-rummet och greja. Hela tiden typ sjöng jag en låt som bara bestod av ett ord. Fitta. hih sicken trams man är men men jag han faktikst till bussen men en hamburgare i handen.

Men hur som hälst så var det lovisa som jag mötte vid bussen. Vi drog in till lomma och låg där några timmar. Hihi jag somna. typiskt mig. Men asså gott folk åk ditt vattnet är så jävla sweet helt perfekt. mmmmmmmmmmm! Sen hade vi en rolig resa hem. HOHO.

Men ikväll blir det kanske mys i någon go soffa i dalby får se vad som hände you know. Fast först måste jag verkligen duscha jag luktar SALT!

hej då gobitar see yaa soon!! xoxo EllaGirl

Spencer & Hill – Right On Time – Radio Mix <– ett hett tipps för er som gillar att dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0