mediamarkt

Hej goingar!

Imorse när jag öppna mina ögon hade jag fåt särigt många sms av folk som hade bet mig ta bort bilder på dom från mitt album som jag gjorde igår på fejan. hah folk har seriösa problem ibland. Men om ni inte har kollat albumet borde ni serilst göra det!

Men jag vakan också av sms från erikbooi. Vi skulle till medimarkt och kolla data och kamera och sånt shit...Men allt vi gjorde va typ att spela på tv-spelen som finns där och fota med alla kameror.. Sen köpte erik 2 hamburgare omg tjockis!

Sen när vi vänta på bussen till lund city så kom den aldrig så vi bara fuck this shit vi går! Sen hitta vi en sån sak där man kan skriva ut kartor gratis så man bara varför inte. Men sen hoppa vi på en random buss och vi kom ändå rätt! Fett duktigt fan. Men medans vi var på mediamark och spela alla tv spelen så bestämde vi att dra till GC och lira lite. Så det gjorde vi då och hitta värst coola spelat som ingen av oss hade spelat innan!!!!!! riktigt gött vat de.

men nu ska jag ringa karin och säga att hon får rulla hit för jag känner mig ensam. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0