Men hallå igen då!

Hej på er söta gubbar och gummor! Jag har inte kunnat göra några inlägg här på gotland så lätt för att vi inte har så bra internet här, men nu jävlar ska det bloggas! :D>3 ska göra det så ofta jag kan!
Men ja nu sitter jag här ute i vårt uterum med laptopen och kvaääls värmen, Härligt!
Jag kom hit i måndags, och sen dess har jag bara slappat! jag har solat en hel del, och bränt mig en hel del, lite mindre härligt!
På söndag kommer sötnosen och då ska vi gå på restaurang och se en midnatts teater kan man säga, den börjar 11 och slutar på 2 på natten, så vi kommer att vara hemma typ vid 3 tiden, men det ska bli mysigt att han kommer han saknat honom som fan...
Damn jag har tråkigt, nu har nu chansen att prata med mig på facebook, så sätt igång!>3
Vi hörs pigga människor, go choklad mitt hjärta mår bra! Hö?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0