Mjölk ur förpackning..

haha, ni som läser denna bloggen måste nog tycka att jag (ella) inte har något liv...För allt jag skriver om är när jag ligger i soffan och kollar på film och klockan är mitt i natten. Till er som tror att mitt liv går ut på detta vilja jag bara säge nej jag har ett riktigt och bra liv bara att jag inte pallar sitta vid datan mitt på dagen då jag häldre är ute och hittar på saker.

Så hehe nu vet ni de! Men nu ligger jag har igen i min soffa och kollar på The day after to morow. Har sätt den innan men var typ ett år sen och jag minns inte hur den slutar så wtf liksom. Men medans jag ligger här och chillar så dricker jag mjölk ur en mjölk förpackning. Kände bara att alla borde antäckna de.



Me and my friend milk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0