mys i soffan med filmis.

Även denna natten tilbringar jag i min ultimata soffa. Jag såg precis klart på fight club. Den var ganska gelen...mycket BLOD ella gillar. Men nu så satte jag precis igång Harry Potter och halvblods prinsen. 6:an med andra ord. Sen dricker jag samntidigt te ur en harry potter kopp. Pssande.

Men erkänn att det skulle vara ganska sweet med lite magi...aa tänk typ en trollformel som kunnde göra en osyndligt. Fy fan vad kul ändå. mm typ smyga in på folk när dom sover och ta bilder på dom eller bara vara sådär allmänt jobbig typ gömmer busskort och sånt som man ofta leter efter i panik efetr (jag gör det i alla fall) Mohahaha. hÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄrligt de skulle vara !

Men nopp nu jag ska kolla movie. puss



yeaah

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag har aldrig sett någon harry film :P

2010-07-27 @ 14:02:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: sarastille - vinn smycken för 200 kronor hos mig

allt bra? :)

2010-07-28 @ 08:04:16
URL: http://stiille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0