myyspyys

Tjenemoss gott folk!

Jag har haft en riktigt mysig kväll ikäll mo ni tro! Först vid halv 6 drog jag in óch käka hos pappa. Sen typ spela vi poker och´jaa asså jag typ vann. förvånande? Nej. Efter det tog jag bussen till dalby igen ocg mötte upp några stycken och vi drog sen tillsammans till Hanna och bada i hennes POOL! riktigt mysig!!

Sen en till mysig sak! Efter det drog vi till fabian och bada i hans jaccutzzi! (haha stavas säkert inte så men det ser coolt ut så vi kör på de) Riktigt mysigt va det att typ bara kolla ut över åkrarna mmm mums. Sen taska vi tillbaka de 50 meterna som det är mellan deas hus till hanna! Där skapa vi lite negerbollar ocg hängde i hennes kök! Hehe, jag och Erik börja leka lite nagelmanikyr! Haha kul kul galet galet!!

Men sen vid halv 12 stack jag tillbaka till lund och nu sitter jag i pappsens kök lyssnar på mys musik, käkar after 8 och driker te. Himla härligt. Jag typ känner en gnuta frihet (: Fan vad jag diggar lov. mm. Jag diggar också kännslan att ha raggsoker på sig lyssna på robbi williams, she's the one och bara typ skriver en massa random som ingen riktigt fattar...

hah oj flög lite från ämnet men va fan jag är en av blogg ägarna så jag får göra vad jag vill. Mohaha!



HAHA, dog lite gran när jag såg denna...

Jag la upp denna för 3 ordsaker

1, För att uppfriska allas minnen att jag har haft rasta
2, fan vad liten jag ser ut ändå ett och ett halft år sedan
3, jag har ganska coola händer ändå! ERKÄN FÖRFASIKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0