saknar

Godkväll alla pigga o glada!
Agnes sitter i ute rummet och lyssnar på skön musik, så vad passar inte bättre än att blogga lite?

Dagen var ganske kort, hände inte så mycket men jag gjorde ett kort ärende till staden för att köpa bikiniöverdel, det var allt på tiden! Men jag har verkligen inget roligt att skriva om Men ni måste ju få se lite fina bilder från gotland:)
Höhö, inte många men skit samma titta och njut av mitt land!>3

Men hallå? fint eller vad?:O

Sommarstugan, Fast inte länge till, det här huset är för litet för vår stora familj så vi ska bygga ett stort nytt hus på tomten :) Hehe, vi har alldeles för stor tomt! Då blir det här gäststugan så då får ni allt komma och hälsa på!>3

Strandeen:)


Och sist men inte minst, en go liten flicka!

Men nu ska jag ta och se film med mommy, Ciao!>3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0