SHOPPING!

Nu har man Shoppat riktigt ordentligt, jag samanfattar det hela med ett litet bild spel!

Titta njut, och bli RIKTIGT avundsjuka! (HAHAHA) evil laughter!

 

 

Agnes & PENGAR

Här Sitter Agnes innan Shoppingen, Och i handen håller hon

Pengar, pengar PENGAAAR!<3

Hon har tyvär inte lika mycket kvar, som ni nog snart kommer att förstå!

Vi fortsätter…

 Små saker

 

Nu har Agnes varit i stan i ca 6 timmar, och lyckades få med sig lite goa små saker:

Längst ner till höger: 50 st plast armband ifrån Shock!

Högst upp till höger: två st eye liner och en kajal penna, två stycken smink borstar och en pad, Från Åhlens och H&M!

Högst upp till vänster: Två stycken armband ifrån Kappahl!

Längst ner till vänster: Fransk Manikyr ifrån H&M!

i Mitten: Lösögonfransar och en svart ögonskugga ifrån Shock!

 Tröja

 

En Sjukt mysig kofta ifrån Woops fashion, halva priset! 150:-

 Svarta byxor

 

Ett par svarta stuprörs byxor ifrån Shock!

 Randig kofta/tröja

 

Svart och vit kofta/tröja ifrån Kappahl!

 Adidas Tröja

 

En svart och vit adidas tröja ifrån…? någon adidas butik typ ^^

 två svarta linnen

 

 Två st Svarta linnen ifrån H&M!

 

Och här sitter Jag nu och käkar ännu en röd melon bit!
Jag handlade även en bikini underdel, Svart! Och lite underkläder, men det får bara sebbe se, (höhö)
Men ja, Det här vart min shopping lista!
Tack och hej leverpastej!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0