welcome in iraQ

Hejsan jordigagubbar!
Här sitter jag i moas säng och filurar, så tänkte att jag kunda göra ett tråkigt blogginlägg, känner mig tvungen...>.>
Ja då får man väll skriva om sin dag som vanlig, Jag gick upp,? efter en skit jobbig natt, åh fy fan...
Jag vaknade typ kl 6 imorse av att jag hörde små konstiga ljud, men så brydde jag mig inte och försökte somna om...Men sen så hörde jag det igen och tänkte bara va fan är det som låter lät som små små steg, och gnisslande ljud! man ba, WTF!? :O 
och jag sover högst upp i en våningssäng, och sen så lyssnade jag och hörde att det kom ovanifrån, OCh fy fan när jag kom på vad det var... Det var en jävla massa möss som sprang runt på vår vind! precis ovanför mitt huvud, och där sprang dom runt och pep och gnäbbade, Usch! blä, det var skit äckligt så jag gick in till mamma och sov i hennes dubbelsäng, Yay! :D>3
Men sen så vaknade jag kanske vid halv 11 typ ocg gjorde mig i ordning för att åka till stan och träffa moa gosingen:)>3
Köpte en brun sidoväska, ni vet en sån alla har ;) kan ladda upp bild sen, vart inte jätte fin men men xd
Sen köpte jag målarfärg, det börjar ta sluut!
Och nu sitter jag här :) snart ska vi se en film och flumma runt, vara uppe hela natten (A) naat!
Men vi får vällan se, vi hörs era goa jordigagubbar! hare gött!

Den här tyckte Moa att vi skulle lägga upp! Passande?
Hon är besatt av soldater, kanske förklara lite i alla fall, shes wierd I like her!



>Agnes<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0