Fett med helg

* Host! atchoo! snyft * Yes thats right, fan ta dig jävla förkylning! Men helgen var ändå sjukt jävla härlig! Fredagen spenderade jag i stan, fick ny färg i håret och shoppade gärnet! mumms vad nya saker jag hittade, kommer kanske bilder lite senare :), Kvällen spenderade jag annars med Kvack Kvack (Annika Lindströöm). puss på dig! Hade sjukt härligt Haha, Jog ör bogg! HAHA
 Lödagen gick åt träning i bandy på eftermiddagen med ankan, senare åt kvällen kom jag hem med huset fullt av gäster och sedan fick jag ännu en gäst underbara sebbe, vi hade det jätte mysigt kan inte sluta älska dig, Ett helt år med dig om två veckor, I love you dear!
Söndagen var tyvärr sämre då mådde jag inte bra, förkylningen hade slagit till så det belv ingen curling för mig inte, sjukt synd för det var en affär som kom dit som solde curling prylar, jag ville jätte gärna ha ett par curlingskor, men jag fick stanna hemma och hem kom hela familjen med sina curlingskor som de hade köpt, kul för mig! men men det får bli nästa gång! så här sitter jag med en förkylning och ett ton av prov att läsa på! så nu måste jag dra Hejdå.

Haha här kommer en fin fin bild ifrån Fjortisarnas värld på Nyvång!<3, vi älskar fondation på läpparna, mumms!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0