Konfirmationsträff

Här kommer lite bilder från konfirmatinonsträffen i söndags, det var väldigt trevligt, men tagande. Svårt att ta in så många känslor å¨en dag, för er som inte vet ska jag konfimera mig i Åhus på åhuslägret med Hälften utvecklingsstörda och andra hälften normalstörda. Så man fick ta in mycket, Bland annat min Kompis Minnah Hon har downs syndrom och kallde sig själv för Lady Gaga, Hon var en bästämd flicka må ni tro! men jag fick allt många kramar och pussar på handen! Tycker det ska bli jätte kul, Jag ska vara på lägret i en hel månad, utan mobil, utan ipod, allt! jag får inte ens ha med mig mobilen eller något. Det är ju för att de utvecklingsstörda inte ska känna sig utanför och bli upprörda m.m Men det ska ändå bli sjukt trevligt! längtar :)


All Saints club! De som redan har konfimerat sig på det här lägret och Är med i den här klubben :) 3 år efter deras konfirmation får man vara med här!

" killar från bandet, ledare till vänster och den andra killen var sjukt härlig! han är då utvecklingsstörd men är med i bandet men en låtsas bas! så sjukt cool var han, han var så inne i musiken och han var fan grym alltså det såg ut som att han kunde spela bas på riktigt! :O


Det här är då mina härliga konfirmations kompisar! dock inte de som var där men men :)


Kommentarer
Postat av: .

fan vad kul att du ser fram emot det !

jag är en gammal konfirmand från 2010 och du kommer och ha den roligaste sommaren framför dig, inget kommer och kunna slå åhuslägret. jag är såååå avundsjuk att du ska dit ska du veta ! lycka till du !

2011-07-05 @ 17:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0