Ledsen och arg.

Fan vad jag är arg nu. På min stora syster. Uch hon får mig bara på dåligt humör och ge mig massa negativ energi. HATAR HENNE. Den dagen hon flyttar vill jag helt seriöst bryta kontakten med henne. Jag är seriös. Många av er tror säkert att jag bara överreagerar men vi har bråkat varje dag i säkert 4 år nu.

Saker med hanna som jag avskyr

* Ingen respekt

* Barnslig. Hon är liksom 19 och börjar slås om jag glömmer en kastrull framme. Liksom komigen -.-

* Tror att hon är någon salgs mamma. När jag redan har världens bästa (Kom hem!!)

* Sjuukt fördomsfull! Är allergiskt mot sånt

Ja det var bara lite. Ville mest bara skriva av mig, och jag hoppas att hanna ser detta och fattar för en gång skull hur mycket jag hatar henne. Jag säger det varje dag men hon verkar inte förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0