Lördagen

TJENIXEN!

Lördag idag då. Är trött som ett svin! var inte hemma förens vid halv 4 inatt... Sen upp halv 12 och möta stellsan dra på någon gymnasiemässa bla bla bla. Skolan var fin och mysig men det var en friskola och jag känner efter att ha gott i en skolan på landet så vill jag till en stor skola med mycket FOLK! Men hehe jag går ju bara i 8:an så jag kan ju skita i det nu om jag vill de!:D

Men nu ligger jag och värmer mig i sängen för denna snön tar ju kol på mig...Ikväll få jag se vad jag hittar på. Antagligen sitter jag hemma hos någon cooling och cillaxar. EN grej jag är ganska grym på.

HaDe




pusse

Kommentarer
Postat av: Annika

Nii suger på att uppdatera ;'((((

2010-11-29 @ 13:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0