När slipper jag den här skiten!?

Min dag kunde varit bättre.


* vaknade kl 08.45 men magont, tog en iprem lyckades somna om.
* vaknade ca en timme senare, tabletten hade inte gjort värkan.
* gick ner till frukost bordet och började ojja mig.
* pappa körde mig till akuten (för 5:e gången).
* där inne, väckte jag liv i hela sjukhuset tidigt på morgonen genom att sjunnga min underbara sång, det går så här: AAAAAAAAH FAAAN (gråter) HELVETE JAG PALLAR INTE. JAG VILL DÖÖÖÖnÖ,DÖÖ,DÖÖÖ!, ja typ så.
* Grät och skrek mig till en sjuksköterska innan det ens var min tur.
* slog, sparka,skrek,grät när hon försökte ta prover på mig så vi fick göra om det igen!
* höll på så här i 2 timmar.
* fick en massa mediciner, inget hjälpte.
* fortsatte skrika, etc.
* Fick ÄNTLIGEN smärtstillande, föll pladask ner i britsen efter att ha krälat på golvet, knallat runt i korridoren, rivit sönder pappret på madrassen m.m. Man kan säga att jag blev lite smått drogad.
* tog ytterligare fler prover.
* inga särskilda upptäckter
* fick åka hem utan besked.


och nu sitter jag här och väntar på om jag ska kunna gå och lägga mig nu eller få åka in och opereras för blindtarmsinflamation, det riktas väll åt att jag ska få sova hela natten här hemma! Detta var min underbara dag på Akuten, lika rolig som den har varit de senaste 5-10 gångerna.



Handikappad?, jo det kan man säga!







Kommentarer
Postat av: guden från himlen

HAHAHAHAHAHHA typ i förrgår kollade jag på bilden och läste under, liksom "vadå handikappad? det hänger inte ihop med bilden alls ju... ?"

men nu ser jag skylten och tänker "HAHA, agge är handikappad" så kommer jag ihåg att hon själv har skrivit det under. Snarare jag h´som har en handikappad hjärna...

2010-11-04 @ 01:03:13
URL: http://lovisaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0