nu är jag jävligt kissnödig

pUh!Nu är alla läxor klara och jag har tränat klart inför provet imorgon. Har prov på fredag igen i samma ämne, nästa vecka har jag i frenska och engelska, veckan där efter musik prov! vart är du jullov jag behöver dig nu! seriöst jag pallar inte, 2 uppsatser denna veckan + två prov och jävligt många läxförhör, pallar inte 8.an längre nu är det fan helvetets! och nu ska jag upp i badet och plugga ännu mer fan! så ja jag måste dra nu!

Tack tack ella för att din data blev frisk, vad hade den? ADHD? den är i alla fall botad. Ni känner jag mig inte ensam längre! :D





välkommen tillbaka sköna helena!

nä nu måste jag fan gå på toa efter typ 10 koppar te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0