dagen is over

Fy fan vilken låång dag. DEt känns seriöst som att det var igår jag satt på franskan och mådde mega dåligt!!

Så denna dagen har då inte gått snabbt! Har nog inget intressant att berätta förutom att jag ska till skolan imorgon igen för att jag känner mig frisk nu, hade ju bara 38 graders feber så den är nog över. Jaja det åter står och se.

Men nu ligger jag i pappis lägenhet och kollar på sista avsnittet av kungara av tylesand. Sad Sad...

Men big brothers ska dra igång igen på 4:an så det kommer ju bli FETT! :D

Men ni får ha det så braoou!





Förra veckan tänkte jag vara duktig och lägga upp dagensoutfit men glömde den.
Så den får komma nu istället.

T-shirt - Monki

Jeans - Gina

Skitiga skitiga strumper - golvet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla byt strumpor till helsvarta tunna istället, blir så sjukt mycket finare! Sånna vita sportstrumpor som typ är 5 storlekar för stora är ju inte så coolt!

2012-01-15 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0